bk<3

Jag har haft några bra vänner i livet. Men nu har jag funnit dig och jag verkligen älskar dig Bea!

Jag har aldrig riktigt känt dig så bra, utan bara snackat med dig när vi varit med flera. Senare på tid blev vi absolut jättebra vänner och nu delar vi allt tillsammans! Vår sommar vi delade iår var absolut den bästa, du jag och Seb. Vi hade så sjuukt kul. Pumpade musik i moppebilen, åkte till midhem och käka MC på nätterna, satt på turelund en natt och bara snackade om livet (fuk dig seb som skrämde mig om MJ!) Du och jag låg i din hängmatta och snackade om våra jävla killproblem vi hade då(jävligt deppiga var vi) Har t o m gråtit framför er när jag mått som värst..
Något du gjorde som ingen annan gjort för mig förut var att du hjälpte mig, du vet vad. Jag trodde aldrig jag skulle må så dåligt som jag gör/gjorde och att allt skulle gå såhär. Du var den som var med mig hela tiden, som hjälpte mig och som sa att allt fixar sig! Då, trodde jag inte på dig men nu börjar jag äntligen inse att du har rätt!
Du vet exakt hur jag känner och hur jag ska gå till väga för att klara det. Ok, kommer aldrig glömma det men man kan ju alltid lägga saker bakom sig. Dom veckorna var verkligen jobbiga och det är det fortfarande nu också, men lärt mig att försöka koppla bort det..

Du betyder allt och jag vill aldrig mista dig! Ingen skulle göra såhär för mig.. ingen skulle skolka för mig eller något, absolut ingen! <3 Du ska veta att det betyder mycket.

Mår bäst med er.<3



Kommentarer
Postat av: beatrice

love you girl,forever!

2009-10-04 @ 19:38:32
URL: http://tricebejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0