Lillebror Isac<3

Min älskade lilla lillebror, idag fyller du 7år! Minns denna dag exakt för 7år sedan. Vid 9tiden på morgonen stack jag pappa och hans familj till Bokskogen och gick där. Precis när pappas mobil ringde går där förbi en jättestor polishäst som skiter mitt framför ögonen på mig. Hör pappa skrika: VAAA HUR GICK DET?!? GRATTIS! Sedan gav han luren till mig. Isac's pappa Christer säger till mig: Emmelie? Jag bara: ja? Han bara: Jag kan säga dig här och nu att du kommer bli den ända tjejen i vår familj förutom mamma då, för du har fått en lillebror! Och jag börjar gråta som fan och springer förbi pappa och alla som och säger: PAPPA, BILEN NU! Så lite senare är vi i Åkarp i vårt gamla fina hus.. Hela gården är inne hos oss och kolla på lille bebisen.

Du skulle egentligen heta Hannes, men nae.. Det blev Isac istället! Grattis min blonda bebis älskar dig Sassa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0