sjuk

Detta är nog den tråkigaste dagen på läänge. Regnet bara öser ner här och själv så är man deppig. Det har suttit folk som sagt till mig att om ens mandlar är svullna och växer, så måste man operera bort dom, dvs UTAN bedövning. Det sista vill jag gärna inte tro på.. Jag vill inte opereras:( Är sjukt rädd för sånt. Dessutom har jag feber också, och såklart gör bara det situationen ännu värre. Mamma blir helt stirrig och ringer till morfar o mormor. Min morfar sa dirket: Hon måste opereras! Min mormor sa: Om det är en hals böld skär dom bort den utan bedövning.. Hon har själv haft sånt bajs.

Vi får hoppas på det bästa imorgon. Att den jävla mandlen har svullnat ner så jag slipper åka in till sjukan imorgon.

Nu ska jag städa klart mitt rum, sen sova. Eftersom alla är så himla tråkiga...
Jag och Tummen/Olivia igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0