stor som en pungkula!!

Omfg vad sur jag är! Ja som sagt jag och mamma stack till vårdcentralen. Först fick jag prata med en läkare som kollade i min hals och kände lite, hon sa att hon inte kunde se vad det är för något som var fel- men nått fel var det sa hon. Så antingen (enligt henne) var det något konstigt virus eller streptokocker. Hon skickade oss sedan till ett rum där man tar prover osv. Sen var det någon tant som stoppade träpinnar och allt i min hals- riktigt äckligt kändes det. Vi fick sedan sätta oss ner och vänta på svar. Tillslut kom hon tanten igen och sa att det var ingen streptokocker. Det betyder att jag har något jävla virus i min mandel och jag får ingen medicin eller nått åt det!! Har ni sett min mandel ens? Man kan t o m se på min hals hur stor och svullen den är, som en jävla fucking pungkula. En vän till mina föräldrar hade frågat min mamma och pappa om jag svalt en pungkula? Haha svar: NEJ!

nu får jag inte röra någon eller så, eftersom smittrisken är väldigt stor. Tyck synd om mig..

Kommentarer
Postat av: beatrice

awi =( då kmr ja nt få träffa dig på jätte länge din bajs :(

2009-10-05 @ 12:29:59
URL: http://tricebejja.blogg.se/
Postat av: emelie

tycker synd om dig.. krya <3

2009-10-05 @ 16:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0