Wii

Hejsan alllllaaa. Idag vakna jag ganska sent, riktigt skönt. Gick upp, satte mig i soffan hos mamma och klagade på hur stor min mandel har blivit. This sucks.. febern har nog också blivit högre. Jag måste verkligen till skolan imorgon, har ju prov på tisdag! I alla fall så bestämde mamma och jag att vi ringer till läkaren och beställer tid i veckan istället. Tyckte det lät bra, för gillar inte att någon kollar i halsen på mig så det är bättre att dra ut på tiden:)
Just nu ligger jag i min underbart sköna säng med min data och lyssnar på hur min lillebror som skriker. Han fyller 7år imorgon och mamma har köpt ett Wii till honom, han valde att få de idag istället haha. Nu står han och spelar något boxningsspel på rummet. Man hör: YES, HA HA DÄR FICK DU! osv..

Idag ska jag sova och plugga:) Jätterolig dag!

En jättejätte konstig bild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0